Sports in English - Sportet në anglisht

Sports in English - Sportet në anglisht



Acrobatics  Akrobaci 


Aikido  Aikido 

Archery  Hark

Auto racing  Gara me makina

Badminton  Badminton 

Baseball  Bejsboll 

Basketball  Basketboll 

Biathlon  Dygarësh

Bowling  Bouling 

Boxing Boks

Cricket  Kriket 

Croquet  Kroket 

Cycling Çiklizëm


Decathlon  Dhjetëgarësh 

Discus  Hedhje disku 

Dog racing  Gara me qen 

Dressage Hipizëm

Fencing  Skermë 

Field hockey  Hokej në fushë 

Figure skating Patinazh

Football Futboll amerikan

Golf Golf

Hammer throw  Hedhje çekiçi

High jumping  Kërcim së larti

Ice hockey Hokej në akull

Javelin throw  Hedhje shtize

Judo Xhudo

Karate  Karate 

Kayaking Kajak

Lacrosse  Lakros


Marathon  Maratonë 

Motocross Motokros

Poker  Poker 

Pole vault  Kërcim me shkop

Race walk  Ecje sportive

Rugby  Regbi 

Running Vrap

Sailing  Lundrim me vela 

Skateboarding  Monopatinë

Skeet shooting  Qitje skit 

Skiing  Ski 

Slalom  Sllallom (ski me zigzage)

Sled-dog racing  Slitë e tërhequr nga qentë

Sledding  Rrëshqitje me slitë

Snowboarding  Rrëshqitje në borë

Soccer  Futboll

Squash  Skuash (tenis ne mur) 

Sumo wrestling  Mundje me sumo 

Surfing  Sërf 

Swimming Not

Table tennis  Pingpong 

Tae Kwon Do  Tae Kuon Do 

Tennis  Tenis 

Triathlon Trigarësh

Volleyball Volejboll

Water polo  Polo

Water skiing  Ski në ujë

Weightlifting  Peshëngritje 

Wrestling Mundje

Extreme sports Sporte ekstreme

Sportet në anglisht